لزوم اصلاح قوانین برای حافظت از ماموران نیروی انتظامی

حجت الاسلام مدبر گفت: تهیه امکانات مورد نیاز برای ماموران نیروی انتظامی و همچنین اصلاح قوانین از جمله موارد مهمی است که باید سریعا در دستور کار مسئولین قرار گیرد تا دیگر شاهد تکرار حادثه اخیر نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در دیدار فرماندهی و رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش «شهید دستغیب» ناجا، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت شهید رنجبر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: تهیه امکانات مورد نیاز و همچنین اصلاح قوانین از جمله موارد مهمی است که باید سریعا در دستور کار مسئولین قرار گیرد تا دیگر شاهد تکرار حادثه اخیر نباشیم.

 

امام جمعه جهرم ضمن اشاره به سابقه بسیار طولانی مرکز آموزش «شهید دستغیب» در جهرم گفت: این مرکز آموزشی به نوعی با تاریخ جهرم پیوند خورده و با توجه به‌ حضور سربازان از نقاط مختلف کشور جایگاه مهمی در شناسایی شهرستان داشته است که این خود می تواند به عنوان یک سفیر فرهنگی نیز عمل کند.

 

حجت الاسلام مدبر به اهمیت و نقش مردم این شهرستان در مبارزات بارژیم ستم شاهی اشاره و بیان کرد: اگر حمایت همه جانبه مردم از انقلاب و نثار جان شهدای گرانقدر نبود هرگز این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

 

در این دیدار «شکرخدا لطفی»، فرماندهی مرکز آموزش «شهید دستغیب» ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وایام الله دهه مبارک فجر از حمایت های همه‌جانبه امام جمعه  از مرکز آموزش درتمام حوزه ها قدردانی و تشکر کرد.

 

همچنین حجت الاسلام «سید کریم نوری»، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش «شهید دستغیب» نیز، گزارشی از عملکرد وفعالیت ارائه شده به کارکنان پایور و وظیفه را در حوزه عقیدتی وسیاسی وفرهنگی به استحضار امام جمعه رساند.

کد خبر 1145477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha