صداقت نخستین مولفه اثرگذار در رسانه‌ها است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: صداقت به عنوان اولین مولفه اثرگذار در رسانه‌ها است که به عنوان یک کار اساسی باید مورد توجه فعالان رسانه‌ای قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: هر رسانه‌ای اگر وجدان داشته باشد باید مواردی را رعایت کند که صداقت از جمله این موارد است.

 

 

وی با بیان اینکه صداقت در کار رسانه‌ای امری اساسی است، افزود: صداقت امری جهانی است و همه عالم آن را می‌پسندند چرا که یک گوهر نایاب به شمار می‌رود.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: برخی رسانه‌ها زبان مبالغه دارند و با زبان تند بزرگترین ضربات را به افراد وارد می‌کنند و یا گاهی با عدم بیان و پنهان کاری از گفتن واقعیات کوتاهی می‌کنند.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی نگرانی‌های عاقلانه باید منعکس شود، تصریح کرد: امیدواری نیز بعنوان یک نیاز باید از سوی رسانه‌ها به جامعه القا شود.

 

 

وی گفت: رسانه باید نیاز جامعه را در نظر بگیرد و رسانه‌ای که سیاسی شود نمی‌تواند مشکلات مردم را پیگیری و مطرح کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اعلام اینکه حق‌جویی و حق‌طلبی را از دیگر مواردی دانست که رسانه باید بدنبال آن باشد، اضافه کرد: انتقاد دلسوزانه نیز مورد دیگری است که رسانشه باید به آن بپردازد.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: رسانه باید مباحثی مطرح کند که دردی از درد و مشکلات مردم حل شود نه اینکه نمک بر زخم مردم بپاشند.

 

 

وی اضافه کرد: در اسفند ماه امسال نشستی با حضور همه اصحاب رسانه برگزار می‌شود و موضوعات و دغدغه‌های اصحاب رسانه استان در حد توان پیگیری خواهد شد.

کد خبر 1145494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha