الرشق: نشست شورای مرکزی ساف هیچ مشروعیتی ندارد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اصرار رهبران فتح و تشکیلات خودگردان بر ادامه سیاست‌ یکه تازی در تصمیم گیری ها و برگزاری نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش بدون توافق با دیگر گروه های فلسطینی مایه تاسف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزت الرشق روز یکشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد که مخالفت اکثریت گروه های فلسطینی با حضور در نشست شورای مرکزی ساف حامل پیامی روشن و واضح به رهبران تشکیلات خودگردان است مبنی بر اینکه شورای مذکور فاقد مشروعیت است و یکه تازی و تلاش برای مصادره خواسته و اراده ملت، تنها موجب تعمیق دودستگی و اختلافات داخلی خواهد شد و صرفا به نفع دشمن صهیونیستی خواهد بود و این راه به جایی نخواهد رسید.

 

الرشق خاطر نشان کرد که ملت فلسطین شایسته رهبرانی غیر از رهبران کنونی است که نمی توانند رضایت ملت را بدست بیاورند و این ملت باید دارای موسسات و نهادهایی مشروع و منتخب بر اساس دمکراسی باشد تا بتواند به دفاع از حقوق و اصول ملی آن بپردازد و برای آزادسازی سرزمین و مقدسات آن تلاش کند.

 

وی تمامی گروه ها و جریان های ملی و اسلامی فلسطینی را به مقابله یکچارچه با سیاست های یکه تازی فتح و تشکیلات خودگردان فراخواند.

 

عزت الرشق بر اهمیت تلاش برای اتخاذ یک استراتژی ملی مبارزاتی یکچارچه که تمامی فلسطینیان برای تحقق آزادی و بازگشت در آن سهیم باشند، تاکید کرد.

کد خبر 1145647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha