ویژه‌برنامه‌های «جشن ملی ۱۴۰۰» در مساجد منطقه ۱۵

ویژه‌برنامه‌های «جشن ملی ۱۴۰۰» همزمان با فرا رسيدن سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در محلات و مساجد منطقه ۱۵ و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، ویژه برنامه های «جشن ملی 1400» همزمان با  فرا رسيدن سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامي در محلات و مساجد منطقه 15 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

«سید مهدی صباغ» با اعلام برنامه های ایام الله دهه فجر در این منطقه گفت: در این راستا با برنامه های متنوعی همچون سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، شب شعر، نمایشگاه و برنامه های مناسبتی میزبان شهروندان در مساجد و سراهای محله با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستیم.

 

شهردار منطقه ۱۵​ به تشریح این برنامه ها پرداخت و گفت: اجرای رزمایش موتوری و خودرویی، برگزاری کاروان انقلاب، اجرای ویژه برنامه فجر انقلاب با موضوع برپایی کرسی های  تلاوت و گفتمان انقلابی و برپایی مسابقات قرآنی از جمله برنامه های این ایام است.

 

صباغ افزود: برگزاری تئاتر خیابانی و نقالی خوانی انقلاب در خیابان های اصلی، برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر، کتاب، روزنامه های انقلاب، عفاف و حجاب، برپایی جشنواره غذاهای محلی، تهیه و تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی، بازدید و تجلیل از خانواده های معظم شهدای انقلاب، برگزاری پویش خدمت رسانی کسبه، اصناف و مشاغل خدماتی به محرومان و نیازمندان، برگزاری سلسله نشست های انقلاب در مساجد شاخص و شعارنویسی خودرویی نیز در این ایام به اجرا در می آید.

 

برپایه این گزارش، با هدف هویت بخشی سیمای بصری ، پوستر و بنر های تبلیغاتی با موضوع انقلاب تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

کد خبر 1145669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha