برگزاری اختتامیه دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت با حضور خانواده سردار دل‌ها

عبداللهی از برگزاری ‌آئین اختتامیه دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما با حضور خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: روح الله عبدالهی، رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود «رفیق خوشبخت ما» روز چهارشنبه، ۲۰ بهمن ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران برگزار می شود.

 

دبیر دومین جشنواره ملی سرود «رفیق خوشبخت ما» افزود: پس از اجرای دومین فراخوان جشنواره در دومین سالروز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی(ره) و ارسال آثار توسط گروه های سرود سراسر کشور تا پایان دی ماه سال جاری، آثار ارسالی در روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه توسط هیئت داوران در دو بخش استانی و کشوری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که در روز اختتامیه جشنواره از آنها تقدیر و تشکر می شود.

 

عبدالهی افزود: این مراسم در روز چهارشنبه، بیستم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه با حضور رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی ،خانواده محترم شهید سلیمانی (ره) و شهیدان همراه، تنی چند از مسولان و برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره  برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در جشنواره امسال یک گروه برتر، ۵ گروه در بخش سرود، ۵ گروه در بخش نماهنگ، ۱۰ گروه در بخش سرود همگانی، ۵ گروه شایسته تقدیر و همچنین از سه شاعر برگزیده تقدیر به عمل می آید .

 

عبدالهی در پایان گفت: امیدوارم در سال‌های آینده با ادامه این قبیل برنامه‌ها به ویژه جشنواره «رفیق خوشبخت ما» زمینه سازی لازم جهت حمایت از تولید آثار هنری به ویژه در بخش سرود را با هدف بزرگداشت نام و یاد و خاطره شهید سرافراز سلیمانی عزیز فراهم کنیم.

کد خبر 1145678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha