گرامیداشت آیت‌الله العظمی صافی و سردار دل‌ها در تدارک مسجدی‌ها برای دهه فجر

ویژه‌برنامه‌های مساجد به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، امسال نیز همراه با بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت یاد مرحوم آیت‌الله العظمی صافی عجین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، در ادامه معرفی برنامه های مساجد برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مروری داریم بر برنامه تعداد دیگری از خانه های خدا که در کنار جشن های دهه فجر انقلاب، یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع معظم تقلید را نیز گرامی می دارند.

 

برنامه تعداد دیگری از مساجد برای گرامیداشت دهه فجر را اینجا ببینید.

 

مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) (میدان شوش، ابتدای خیابان شوش شرقی، کوی گَچی)

سخنرانی فرماندهان و رزمندگان دوره دفاع مقدس در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (20 و 21) پس از اقامه نماز ظهر و عصر.

تقدیر از خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی فیض، امام جماعت سابق مسجد باقرالعلوم (ع).

آذین بندی و چراغانی بازار شوش تهران با همکاری بسیجیان مساجد مهدیه و فاطمه زهرا (س). توزیع شرینی و شربت در شب ۲۲ بهمن ماه.

 

مسجد حضرت رسول (ص) (میدان رسالت)

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در روز سه شنبه، 19 بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی. برگزاری محفل انس با قرآن و تقدیم ثواب آن به این مرجع فقید و شهدای انقلاب اسلامی.

سخنرانی چند تن از پیشکسوتان مبارزه از جمله دکتر شجاع نظری، استاد دانشگاه علم و  صنعت در سه شب پایانی دهه فجر انقلاب اسلامی.

تقدیر از خانواده شهدا و بسیجیان فعال در زمینه مبارزه با کرونا در شب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.

 

مسجد خاتم الانبیاء(ص) (تهرانپارس، خیابان شهید حسینی)

برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی، مرجع تقلید شیعیان، 17 بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد امین خراسانی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم و از یاران امام خمینی (ره) و زندانیان دوره رژیم طاغوت در شب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.

توزیع چهل بسته ارزاق میان نیازمندان.

 

مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) (خیابان شهید مصطفی خمینی، بازار سید اسماعیل)

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی غروی، در روز پنج شنبه، 21 بهمن ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاطمی مهر، در همین روز و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.

آذین بندی بازار سید اسماعیل (ع) با همکاری کسبه این بازار و توزیع بسته های میوه و آب میوه و شیرینی در روز 21 بهمن ماه.

برپایی جشن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) در سطح بازار سید اسماعیل (ع) و بازار امین السلطان در روز چهارشنبه، 20 بهمن ماه از ساعت 15 تا 17.

 

مسجد هدایت (خیابان جمهوری اسلامی)

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز پنج شنبه، 21 بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام والملسمین علی تهرانی، از نیروهای مبارزه علیه پهلوی در شهر مقدس مشهد، و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی. 

برگزاری محفل انس با قرآن به یاد مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی.

توزیع کارت هدیه و بسته ارزاق و گوشت قربانی میان طلاب و خانواده های نیازمند به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی در دهه فجر انقلاب اسلامی.

تقدیر از چند تن از نیروهای مسجدی که در دوره نهضت امام خمینی (ره) جزو مبارزان بودند از جمله حاج احمد علمایی، موسس هیئت فرهنگی ورزشی رزم آوران حضرت مهدی (عج).

کد خبر 1145716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha