آسیب های اجتماعی یکی از اصلی ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است

ابهت گفت: بحث آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های همه مسئولین کل کشور به ویژه مقام معظم رهبری بوده و به عنوان یکی از اصلی ترین نگرانی و دغدغه مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رضا ابهت؛ سرپرست بهزیستی استان یزد در آیین معارفه معاونین اجتماعی و پشتیبانی بهزیستی استان یزد گفت: کار در بهزیستی سخت و سنگین است؛ بحث معلولین با آن شرایط خاص، بحث زنان بی سرپرست و بد سرپرست که به نحوی امورات آن ها به بهزیستی واگذار شده، بحث ایتام و بحث آسیب های اجتماعی که یکی از دغدغه های همه مسئولین کل کشور به ویژه مقام معظم رهبری بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بحث بهزیستی؛ بحثی است که ما با پوست و گوشت و خونمان لمس کرده ایم و از اول دوست داشته ایم و وارد بهزیستی شده ایم و همیشه احساسی داشته ایم که به نوعی با سرفصل های مالی قابل جبران نبوده است.

رضا ابهت در ادامه افزود: عمق مسئولیت های ما باید به حدی تنظیم شود که قوای جدید، نیروهای جدید و انسان هایی با نفس جدید و ایده پردازی های جدید وارد چرخه شوند و کمک کنند تا بهزیستی به بهترین شکل ممکن چرخ آن بچرخد و فعالیت های آن انجام شود.

وی تصریح کرد: انتظار دارم از کسانی که قبول مسئولیت می کنند تا محیط امن و پر از آرامش، آسایش را ایجاد کنند چراکه ما مسئولیتی به غیر از رسیدگی و خدمت به جامعه هدف و کمک به معیشت کارکنان نداریم.

سرپرست بهزیستی استان یزد اظهار داشت: سرفصل های اداری ما شاید به ظاهر حمایت از محرومان باشد ولی بحث های بهزیستی در قالب بحث های پژوهشی و علمی رقم می خورد و قطعاً با نگاه علم محور بودن، پژوهش محور بودن، ایده پرداز بودن، فساد ستیز بودن، خلاق و نوآور بودن می توانیم برنامه های بهتری را برای جامعه هدف خود رقم بزنیم.

وی در پایان یادآور شد: انشالله همه بتوانیم محیط امن و پر از آرامش و مهربانی چه برای جامعه هدف و چه برای کارکنان فراهم نماییم و امیدوارم که همه با همیاری، کمک و دوستی همدیگر و تقویت مهربانی ها با قدرت و انرژی بیشتر و توسل به تک تک آیات قرآن روز خود را شروع کنیم و در راستای خدمت به معلولین روز را به پایان برسانیم.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور حجت الاسلام شریفی دوست؛ معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی کشور و جمعی از کارکنان بهزیستی استان در سالن همایش حوزه ستادی بهزیستی برگزار شد؛ سعید حاتمی به عنوان معاون پشتیبانی و منابع انسانی و عباس متولی پور به عنوان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان معرفی و از زحمات حسین بمانی و جمال پایه دار؛ معاونین سابق این دو معاونت تقدیر شد.

کد خبر 1145739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha