هشتمین پویش«ختم قرآن کریم» در ابهر برگزار می شود

ایمانی گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انجمن قرآن و نهج البلاغه ابهر هشتمین «پویش ختم قرآن کریم» را به صورت مجازی در سطح شهرستان ابهر برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس انجمن قرآن ونهج البلاغه شهرستان ابهر در خصوص برگزاری پویش های مجازی ختم قرآن کریم گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور، بیشتر فعالیت های این انجمن به صورت مجازی برگزار شد و تاکنون هشت دوره پویش ختم قرآن کریم و صلوات با مشارکت بالای فعالان قرآنی و عموم مردم شهرستان به شکل مجازی صورت پذیرفت.

 

عذرا ایمانی در خصوص برگزاری هشتمین دوره از پویش مجازی ختم آیات وحی گفت: این دوره به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت انجمن قرآن و نهج البلاغه، مؤسسه فرهنگی و قرآنی کوثر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه بهشت قرآن کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شریف آباد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر برگزار می شود و نحوه مشارکت در این پویش به این شکل است که هر شرکت کننده حداقل یک جزء از قرآن کریم و ١٠٠ صلوات را به نیت شادی روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و شهدای مدافعین حریم قرآن و ولایت قرائت و هدیه نماید.

 

وی در پایان افزود: علاقه مندان و فعالان فرهنگی قرآن و عترت شهرستان جهت شرکت در این پویش مجازی می توانند عدد۱۴را به شماره ۰۹۳۵۴۸۴۵۰۱۵پیامک نمایند.

 

همچنین مسابقه کتاب خوانی "فروغ مهر انقلاب" به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری انجمن قرآن و نهج البلاغه، مؤسسه فرهنگی و قرآنی کوثر، کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ابهر برگزار می شود و فراخوان و سؤالات این مسابقه در فضای مجازی اطلاع رسانی شده است.

 

سؤالات این مسابقه از محتوای کتاب "ایران پس از انقلاب اسلامی" نوشته سید روح الله امین آبادی طراحی شده و جلد نخست از مجموعه‌ای‌ می باشد که شامل رخدادهای بهمن 1357 الی خرداد 1358 است و مطالعه این کتاب با نگاه به تاریخ انقلاب و رخدادهای گذشته و آگاهی از تنوع ترفندهای دشمنان، قطعاً هوشیاری بیشتر مردم، به ویژه نسل جوان که تاریخ گذشتۀ انقلاب را به تمامی به چشم ندیده‌اند، را به دنبال خواهد داشت.

 

مهلت شرکت در این مسابقه تا 22 بهمن ماه می باشد و فایل کتاب و سؤالات از طریق کانال تلگرامی این اداره به آدرس @ershadabhar برای علاقه مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی در قابل دسترس است و به نفرات برتر مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1145754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha