سالن ورزش های رزمی شهرستان بدره به بهره‌برداری ‌رسید

سالن ورزش های رزمی شهرستان بدره در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری ‌رسید.

به گزارش خبنرگار خبرگزاری شبستان در ایلام، صبح امروز دوشنبه با حضور «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استانی و شهرستانی و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر سالن ورزشهای رزمی شهرستان بدره به بهره‌برداری رسید.

 

این طرح با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان به صورت مشارکتی تکمیل و امروز توسط استاندار ایلام افتتاح شد.

 

محل اعتبار این پروژه توسط نفت، ملی، استانی و مصوبات سفر ریاست جمهور با اعتبار هزینه شده بالغ ۳۵ میلیارد ریال اعتبار از سال ۹۷ شروع شد و امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.

 

با افتتاح این پروژه فرصتی مناسبی برای رزمی کاران این شهرستان فراهم شده است تا مسابقات ورزشی را در این مکان برگزار کنند. جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

 

همچین  با حضور استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استانی و شهرستانی و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر طرح برق رسانی به مجمتع گردشگری رماوند با خط انتقال ۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق بصورت پایه بتنی و دکل فلزی و پست ۲٠٠ کبلو وات با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال افتتاح شد

 

 این پروژه به منظور تامین برق مجموعه گردشگری پرورش ماهی در قفس دریاچه سیمره و اراضی شیب‌داری که برای باغداری واگذار شده اند و همچنین توسعه طرحهای گردشگری در این محدوده افتتاح شد.

 

 

 

کد خبر 1145761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha