مشارکت مرکز القرآن الکریم در طرح پایگاه های قرآنی ویژه زائران در سامرا

مرکز قرآن الکریم وابسته به آستان مقدس عباسی در طرح پایگاه های قرآنی ویژه آموزش قرائت صحیح قرآن کریم به زائران امامین عسکریین (علیهما السلام) در سالروز شهادت امام هادی (علیه السلام) شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل،مرکز قرآن الکریم وابسته به آستان قدس عباسی در طرح پایگاه های قرآنی ویژه آموزش قرائت صحیح قرآن کریم به زائران امامین عسکریین (علیهما السلام) در سالروز شهادت امام هادی (علیه السلام) شرکت کرد.

مشارکت این مرکز با همکاری آستان قدس امامین عسکریین (علیهما السلام) بود. به طوریکه تعدادی از پایگاه ها در مسیرهای منتهی به حرم مطهر ایجاد شد تا از جمعیت مومنانی که عازم زیارت هستند در آموزش قرآن به زائران بهره برد. در این پایگاهها ۲۵ استاد قرآن کریم حضور داشتند.

این پایگاه‌ها مسئولیت آموزش قرائت صحیح آیات قرآن کریم به ویژه آیاتی که در فریضه های واجب استفاده می شود و نیز پاسخ به سوالات قرآنی و توزیع بروشورهای آموزشی ویژه زیارت و امور قرآنی را به عهده داشتند.

شایان ذکر است، این مشارکت در قالب برنامه‌های مرکز قرآن الکریم و تلاشهای آن به منظور نشر فرهنگ قرآن کریم میان افراد جامعه گنجانده می شود.
این مراکز با استقبال گسترده زائران به ویژه از ملیت‌های مختلف غیرعربی روبرو بودند و زائران آستان قدس امامین عسکریین (علیهما السلام) از این طرح که به دلیل آموزش تلاوت صحیح و بدون اشتباه اذکار نماز حائز اهمیت است و شرط صحت این فریضه به شمار می‌رود قدردانی نمودند.

کد خبر 1145829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha