رزمایش مؤمنانه دهه فجر در کرمان| از توزیع ۲۰ هزاربسته کمک معیشتی تا ۱۰ تُن آرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۷ هزار بسته کمک معیشتی درر استان توزیع شده، به تشریح رزمایش کمک های مؤمنانه ویژه ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و بر حفظ حرمت و کرامت جامعه هدف تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، دوشنبه(۱۸ بهمن) در حاشیه رزمایش مؤمنانه ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی برای جامعه هدف؛ گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی جهت دهنده و هدایت کننده همه عرصه های انقلاب هستند به ویژه در عرصه کمک مؤمنانه به عنوان حرکت بزرگی که به فرمان ایشان در کشور و استان کرمان به همت مردمان خوب و نهادهای انقلابی و سپاه و بسیج و رسانه ها درخشید.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر حفظ انسجام و استمرار کمک رسانی به همنوعان در این اقدام مؤمنانه ای که آغاز شده؛ تصریح کرد: مقام معظم رهبری اخیراً به فرمانده کل سپاه برای ورود به حوزه ارزاق عمومی و تغذیه مأموریت دادند که با توجه به شناسایی انجام شده پیش می رویم.

 

 

وی ادامه داد: امروز ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه و بسیج مستضعفین به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و جمعاً به ارزش ۲۰ میلیارد تومان شامل روغن مایع، حبوبات، مرغ و برنج تدارک دیده شده و نزدیک به ۱۰ تُن آرد برای مناطق سیل زده پیش بینی شده که ظرف امروز و فردا توزیع می شود.

 

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز ۲۰ هزار بسته گوشت قرمز در این مرحله از رزمایش تدارک دیده است؛ افزود: این بسته ها نیز به جامعه هدف خود ستاد و افراد شناسایی شده توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام می رسد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این کمک ها جدای از کم رسانی به مناطق سیل زده استان است که در آنجا اقدامات خوبی توسط بنیادمستضعفان، خیرین، بسیج و سپاه، هلال احمر و...انجام شد و شناسایی برای رفع نیازها و کمک مجدد هم ادامه دارد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۱۷ هزار بسته کمک معیشتی در استان توزیع شده که دو مرحله دیگر نیز در هفته پاسدار و برای سال جدید انجام خواهد شد؛ بر شاد کردن خانواده ها در شب عید تأکید کرد.

 

 

وی نقش مردم در کمک های مؤمنانه را بسیار خوب ارزیابی و اظهار کرد: اصرار به مدیریت در صحنه داریم تا کارها به صورت قرارگاهی انجام شود زیرا در این صورت هزینه ها هدر نمی رود و خدمات خوبی نیز انجام می شود ضمن اینکه درخواست داریم خیرین و واقفین به کمک ما بیایند که خیرین بزرگی هم در استان کرمان داریم.

 

 

سردار معروفی تأکید کرد: در توزیع کمک های مؤمنانه میان جامعه هدف تحت هیچ شرایطی نباید فیلم و عکس گرفته نشود زیرا اولاٌ ما تکلیف شرعی در انفاق داریم و ثانیاً باید حرمت و بزرگی مردم حفظ شود.

 

 

 

وی در پایان از ساخت یکصد خانه طی مدت زمان سه ماه توسط سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در جنوب استان کرمان و در راستای کپرزدایی خبر داد.

کد خبر 1145839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha