​پویش « پرچم افتخار» در کانون گیلان راه‌اندازی شد

پویش« پرچم‌ افتخار، به نام شهید افتخار» در ستاد و مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، پویش « پرچم افتخار، به‌نام شهید اقتدار» با هدف ارج‌گذاری به پرچم جمهوری اسلامی ایران و خاطر‌نشان‌کردن نقش شهیدان والامقام در اهتزار همیشگی این پرچم مقدس، هم‌زمان با چهل‌ و‌ سومین فجر انقلاب در ستاد و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شد.

 

این حرکت فرهنگی که در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیداتشان بر ضرورت برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر 1400 صورت‌ گرفت، با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر سر در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهره‌گیری از این نماد هم‌دلی و وحدت ملی در تمامی فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌های این مجموعه فرهنگی همراه‌ شد.

 

تولید محتوای مناسب و انتشار در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هشتگ #پرچم_افتخار و تقدیم آن به یکی از شهدای والامقام انقلاب اسلامی از دیگر اولویت‌های‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راه‌اندازی این پویش به‌شمار‌ می‌رود.

 

شایان‌ ذکر است، ویژه‌برنامه‌های چهل‌ و‌ سومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «جشن‌ملی 1400» و  در سایه مشارکت اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان به صورت حضوری و مجازی برگزار‌ می‌شود.

 

کد خبر 1145846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha