افتتاح و بهره برداری از ۱۹۱۸ طرح مسکن روستایی و شهری در فارس

زمانی از افتتاح و بهره برداری از یک هزار و ۹۱۸ طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری آسیب دیده از حوادث طبیعی توسط اداره کل بنیاد مسکن فارس همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطا الله زمانی» امروز (دوشنبه 18 بهمن) با تبریک دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم افتتاح یک واحد نمونه ساختمان مسکونی از اعتبارات بهسازی و نوسازی طرح مسکن محرومین به مناسبت ایام دهه فجر با اعتباری بیش از 500 میلیون ریال در در روستای «کردشولی» شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: بهره برداری از 164 واحد مسکن روستایی در شهرستان پاسارگاد در قالب طرح بهسازی امسال آغاز شده و برای ساخت 164 واحد مسکن روستایی دراین شهرستان 168 میلیارد و 920 میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی اضافه کرد: افتتاح و بهره برداری از یک هزار و ۹۱۸ طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری آسیب دیده از حوادث طبیعی همزمان با دهه فجر امسال آغاز شده است.

 

زمانی اعلام کرد: این واحد های مسکونی با بهره گیری از ۱۱ هزار و  ۲۴۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون  ریال آورده افراد و تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن بهسازی و بازسازی شده است.

 

وی ادامه داد: مراسم کلنگ زنی طرح نهضت ملی شهرستان فیروزآباد نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان انجام شد و طرح هادی روستایی در روستای «تنگ ریز» فیروزآباد با اجرای 2 هزار و 500 مترمربع آسفالت انجام می شود و 2 هزار و 239 میلیون ریال اعتبار استانی و 3811 میلیون ریال اعتبار ملی برای آن هزینه شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن فارس اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۱۵ پروژه عمرانی،خدماتی، صنعتی و اقتصادی با بیش از ۷۰ میلیارد تومان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در فیروز آباد افتتاح شد و به بهره برداری رسید و مهمترین طرح های قابل افتتاح، آبگیری پروژه ملی سد «هایقر» و جاده جدید فیروزآباد به فراشبند است.

 

وی با اشاره به اجرای طح بهسازی در بوانات گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 126 واحد مسکن روستایی در قالب طرح بهسازی در شهرستان بوانات به بهره برداری رسید و یک واحد ساختمان مسکونی از اعتبارات بهسازی و نوسازی به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال وام و آورده متقاضی در روستای فنجان شهرستان بوانات افتتاح شد.

 

زمانی یاد آور شد: در دهه فجر امسال پروژه نهضت ملی مسکن بوانات با 9 هزار میلیون ریال تسهیلات و 30 هزار میلیون ریال خودیاری و آورده متقاضیان آغاز به کار کرده است.

 

کد خبر 1145867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha