ضرورت تقویت امنیت شادگان/ سهم اشتغال مردم شهرستان در شرکت‌ها مشخص شود

وحیدی بر تقویت امنیت شهرستان شادگان تاکید کرد گفت: سهم اشتغال مردم این شهرستان در شرکت‌های مستقر مشخص و بندر شادگان باید هرچه زودتر فعال شود تا مردم از طریق آن فعالیت اقتصادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احمد وحیدی» امروز (دوشنبه ۱۸ بهمن) در آئین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شادگان، با اشاره به پروژه فاضلاب که امروز در شادگان بهره‌برداری شد اظهار کرد: ۱۵ درصد از تصفیه خانه فاضلاب شادگان باقی مانده و امید است به زودی کامل شود و با افتتاح آن دیگر شاهد بالازدگی فاضلاب در این شهر نخواهیم بود.

 

وزیر کشور با بیان اینکه آب تصفیه شده این تصفیه خانه برای کشاورزی استفاده می‌شود افزود: بخشی از آب این تصفیه خانه به تالاب شادگان سرازیر می‌شود و در آب دار شدن تالاب بسیار کمک‌ می‌کند.

 

وی با تاکید بر اینکه از کشاورزانی که از آب این تصفیه خانه استفاده می کنند نباید مبلغی گرفته شود اضافه کرد: پس از آزمایش بهداشتی باید آب تصفیه خانه در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

 

وحیدی همچنین در خصوص وضعیت اشتغال در شادگان عنوان کرد: استاندار خوزستان و فرماندار شادگان باید با دعوت از مسئولان شرکت‌های اطراف این شهرستان، سهم آنها را برای جذب مردم این شهرستان در شرکت‌ها مشخص کنند.

 

وی با تاکید بر ایجاد سایت کاریابی از سوی شرکت‌های مستقر در اطراف شهرستان شادگان با هدف ایجاد اشتغال برای مردم تصریح کرد: بندر شادگان باید هرچه زودتر فعال شود تا مردم از طریق آن فعالیت اقتصادی داشته باشند ضمن آنکه سایر زمینه‌های اشتغال این شهرستان نیز باید شناسایی شود، تا آمار بیکاری در این منطقه کاهش یابد.

 

وزیر کشور با بیان اینکه حقوق کارگران شادگان باید به سرعت و تا یک ماه آینده پرداخت شود ابراز کرد: سیمای سه شهر تابعه این شهرستان باید بهبود یافته و جلساتی با شهرداران این‌ منطقه جهت رفع مشکلات شهری گذاشته شود.

 

وی در ادامه بر تقویت امنیت شهرستان شادگان تاکید کرد و ادامه داد: باید با هر عاملی که باعث ترس و وحشت مردم می‌شود، برخورد شود.

 

وحیدی خاطر نشان کرد: افرادی که در شهرستان شادگان اقدام به تیراندازی می‌کنند و باعث ترس مردم می‌شوند باید به سرعت شناسایی شده و تذکر جدی و یا اعمال قانون شوند.

 

وی یاد آور شد: به فوریت خبرهای خوبی در خصوص رفع این تیراندازی‌ها و تامین امنیت این شهرستان اعلام خواهیم کرد.

 

کد خبر 1145882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha