۳ فوتی و شناسایی ۸۵۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ساعت گذشته

جمالیان از ۳ فوتی و شناسایی ۸۵۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.

سید « محمد جمالیان» با اشاره به اینکه بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۸۵۲مورد جدید ابتلا در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شده اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:ه بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۱۴ هزار و ۷۲۲ نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: در ۲۴گذشته ۶۳ مورد جدید بستری از مبتلایان به کرونا در بیمارستانهای استان مرکزی گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه ۷۸۹ مورد از بیماران جدیدی که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند، ادامه داد: این افراد تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه می شوند.

 

این مقام مسئول همچنین به آمار موارد فوتی اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک اضافه کرد: با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان به ۳۰۲۵نفر می رسد.

 

جمالیان ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و علاوه بر استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از تردد و حضور در مکان های شلوغ خودداری نماید.

کد خبر 1145895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha