لزوم بهره گیری از ظرفیت طلبه های خواهر در مجالس روضه خانگی

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه طلبه های موفق باید مروج دینی باشند، گفت: جلسات روضه خانگی بانوان بیشمار است باید از ظرفیت این طلبه های خواهر جهت بیان احکام، آموزه های دینی، دستاوردهای انقلاب و اهمیت ولایتمداری در این محافل بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۸بهمن) در بازدید از حوزه علمیه فاطمیه خواهران با اشاره به پیشینه دینی و فرهنگی بندپی شرقی و غربی بابل، اظهار کرد:خداوند متعال راشاکریم که خانواده های این منطقه به تحصیل فرزندانشان در حوزه های علمیه و فراگیری علوم دینی اهتمام دارند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با یادآوری اینکه خواهران نسبت به برادران در کسب علم فعال تر هستند و پشتکار دارند، اظهار امیدواری کرد: طلبه های خواهر در آینده مدرسان حوزه های علمیه استان باشند.

 

وی با بیان اینکه طلبه های ممتاز و موفق باید مروج دینی باشند، افزود: جلسات خانگی بانوان بیشمار است و باید از ظرفیت این طلبه های خواهر در این روضه های خانگی بهره گرفته شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اضافه کرد: خواهران طلبه باید در ابن مجالس خانگی از انقلاب، عفاف و حجاب، احکام و ... تبیین موضوع داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه طلبه ها باید انقلابی باشند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مدیر و مدبر و دشمنان شناس است وباید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

کد خبر 1145925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha