۱۲۰ خانوار نیازمند از زیرساخت های رایگان در بشرویه بهره مند شدند

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۲۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در شهرستان بشرویه از معافیت انشعابات آب، برق و گاز و پروانه های ساختمانی به صورت رایگان برخوردار شده اند.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهم کردن زمینه جهت ارائه زیرساخت ها به صورت رایگان به مددجویان است.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 120 خانوار تحت حمایت این نهاد در شهرستان بشرویه از معافیت انشعابات آب، برق و گاز و پروانه های ساختمانی به صورت رایگان برخوردار شده اند.

 

وی ادامه داد: با عنایت به توافقنامه های این نهاد حمایتی با وزرات نیرو و سازمان های ذی‌ربط هزینه های مربوطه توسط کمیته امدادامام خمینی(ره) کشور به صورت متمرکز پرداخت می شود.

 

حلوانی در ادامه بیان داشت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 129میلیون تومان بابت این موضوع به مددجویان این نهاد حمایتی در شهرستان بشرویه مساعدت شده است.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه صدور انشعابات و معافیت پروانه های ساختمانی برای مددجویان فقط برای یک نوبت مقدور است، گفت: ادارات آب، برق و گاز و شهرداری هاو همچنین دهیاران در سطح شهرستان در راستای ارائه خدمات به مددجویان این نهاد همکاری خوبی دارند.

کد خبر 1145989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha