بهره مندی ۹۹ درصد خانوارهای شهرستان ایجرود از گاز طبیعی

سلیمانی نژاد گفت: ۹۹ درصد خانوار شهری و روستایی شهرستان ایجرود؛ تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست شرکت گاز استان زنجان در جمع خبرنگاران از بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوارهای شهری شهرستان ایجرود از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: با پیوستن ۶۴ روستای این شهرستان به شبکه گاز کشور؛ شاهد ضریب نفوذ ۹۹ درصدی گاز در شهرها و روستاهای این شهرستان به عنوان شهرستان سبز استان زنجان هستیم.

 

رحیم سلیمانی نژاد ابراز کرد: طبق اعلام شرکت ملی گاز ایران؛ ملاک معرفی شهرستان سبز؛ قرار گرفتن استانها و شهرستانها؛ بالاتر از نرم ۹۵ درصدی کشور است.

 

سرپرست شرکت گاز استان زنجان تامین گاز استان را به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی و توسعه گازرسانی به روستاها را حرکتی افتخارآمیز در محرومیت زدایی و گسترش رفاه مردم اعلام کرد و ابراز کرد: با صرف هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار برای گازرسانی به ۲ روستای شهرستان ایجرود در دهه مبارک فجر؛ ۹۳ واحد مسکونی بهره مند از نعمت گاز طبیعی شدند.

 

سلیمانی نژاد افزود: طبق مصوبه ستاد شرکت ملی گاز ایران و شیوه نامه گازرسانی به روستاها؛ با بهره برداری از یک روستای در دست اجرای شهرستان ایجرود؛ عملیات گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به پایان می رسد.

کد خبر 1146005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha