امروز دشمن بدنبال این است که مردم را از انقلاب جدا کند

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت: امروز دشمن بدنبال این است که مردم را از انقلاب جدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد صاحب الزمان(عج) خیرآباد، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران خوب فهمیدند، تا زمانی که مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند نمی توانند کاری کنند، بررسی کردند و گفتند یک راه وجود دارد و آن هم این است که مردم را نسبت به نظام بدبین کنیم.

وی گفت: ملت ایران اسلامی هر کجا نیاز بوده در صحنه حضور داشتند و پای کار انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب بوده و است و خواهند بود.
امام جمعه خیرآباد افزود: دشمن در تلاش است تا مردم را از صحنه هایی که مردم حضور داشته جدا کنند تا بتوانند به اهداف شوم خودشان برسند  و به هر طریقی که شده مردم را از امام و شهدا ناامید و دلسرد کنند.
حجت الاسلام طزری بیان کرد: بالای ۱۴۰ شبکه ماهواره ای وجود دارد که شبانه روز بر علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران تبیلغ می کند و در هیج کشور دیگری چنین چیزی وجود ندارد و تمام هدف شان به زانو درآوردن ملت ایران است.
وی خاطرنشان کرد: کوچکترین نقطه ضعف انقلاب اسلامی را آنقدر بزرگ نمایی می کنند که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند و از طرفی وقتی کاری هم انجام بگیرد آنقدر کوچک جلوه می دهند که انکار کاری انجام نشده است.
امام جمعه خیرآباد عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبيين؛ یعنی اینکه باید واقعیت ها و خدماتی که در نظام اسلامی انجام می شود را به مردم بازگو کنیم تا نکند راه را برای دشمن باز کنیم و بگذاریم که بر علیه جمهوری اسلامی توطئه چینی کنند.
حجت الاسلام طزری خاطرنشان کرد: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال های گذشته که شعار سال را بر مبنای اقتصادی مقاومتی و تولید نامگذاری می کردند حرکت می کردیم قطعا امروز دچار مشکلات اقتصادی نبودیم و پیشرفت های بسیاری می کردیم.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه های متعددی در جهان رتبه های برتر را کسب کرده هرچند در برخی زمینه ها باید تلاش کنیم تا به رتبه های نخست دنیا دست پیدا کنیم، امروز از لحاظ پزشکی در دنیا در رتبه نخست قرار داریم و این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.
امام جمعه خیرآباد تصریح کرد: نباید از مدیران ناکارآمد حمایت کرد و بعد بگوییم چرا دچار مشکل شدیم، در انتخاب هایمان در همه عرصه ها به خصوص انتخاباتی که در کشور برگزار می شود دقت نظر داشته باشیم و فردی را انتخاب کنیم که شایسته مدیریت باشد تا نکند فردا روزی دچار پشیمانی شویم و انتخاب اشتباه خودمان را به پای انقلاب بنویسیم.
حجت الاسلام طزری افزود: نباید کشور را وابسته به فروش نفت می کردیم، امروز جمهوری اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه توانست واکسن تولید کند که یک واکسن توليد داخلی با ۱۰ بشکه نفت برابری می کند که امروز از ۶۰ کشور دنیا درخواست واکسن برکت را می‌کنند.

 

کد خبر 1146015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha