راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری به صورت خودرویی برگزار می‌شود

انصاری با اشاره‌ با گسترش شیوع سویه‌ امیکرون‌ و تصمیم بر اجرای خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز کرونایی گفت: بر همین اساس و به منظور هماهنگی در برنامه‌ریزی‌های استانی، این راهپیمایی در تمامی مناطق استان به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» در نشست برنامه‌ریزی‌ مراسم ۲۲ بهمن که با حضور اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته در برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل خودرویی و استقبال‌ گسترده‌ خانواده‌ها از این برنامه، پیش‌بینی‌ می‌شود امسال نیز برنامه راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور پرشور عموم برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال ‌و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای تعیین مسیرهای راهپیمایی در شهرهای مختلف استان در حال انجام است و به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه در شهرکرد از میدان قمر بنی‌هاشم (ع) آغاز و در ادامه با عبور خودروها از خیابان کاشانی، در میدان امام حسین (ع) به پایان می‌رسد.

 

انصاری به پیش‌بینی‌ جایگاه ویژه مراسم در نزدیکی ستاد نیروی انتظامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این مراسم علاوه بر حضور خودروهای عمومی، جمعی از ورزشکاران اسکیت سوار، دوچرخه‌سوار، اسب‌سواران و خودروهای آفرود و همچنین موتورسواران نیروهای نظامی و انتظامی پیشاپیش کاروان خودرویی حرکت کرده و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در خواهند آورد.

 

وی ساعت برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهرکرد را ۱۰ صبح اعلام کرد و گفت: این مراسم به صورت زنده از شبکه‌ استانی‌ جهان‌بین‌ پوشش داده می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال ‌و بختیاری افزود: در مراسم امسال تعدادی از خلبانان پاراگلایدر نیز با پرواز در آسمان شهرکرد، جلوه‌ای دیگر از حماسه حضور را به نمایش می‌گذارند و مسابقه بهترین تزیین خودرویی نیز در این روز برگزار می‌شود.

 

انصاری برگزاری مراسم نورافشانی در شب‌ ۲۲ بهمن در تپه نورالشهدای‌ شهرکرد و برخی مناطق شهرهای استان را یادآور شد و در خصوص اجرای برنامه‌های گرامیداشت این روز در روستاها افزود: با هماهنگی پایگاه‌های‌ بسیج و دهیاری‌ها، برنامه‌ها نورافشانی و راهپیمایی در مناطق روستایی نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود تدارک دیده شده است.

 

کد خبر 1146016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha