محفل انس با قرآن با حضور خواهران عضو کانون «کریم آل طاها» بن برگزار شد

آیین معنوی محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران به مناسبت چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» در مسجد امام حسین (ع) شهر بن برگزار شد.

«جواد نادری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین معنوی محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران به مناسبت چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» در مسجد امام حسین (ع) شهر بن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: این آیین معنوی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: بیشتر برنامه های فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود تا این فعالیت ها متوقف نشود.

 

نادری بنی اظهار داشت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

نادری بنی گفت: زیربنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیت‌های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

 

کد خبر 1146039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha