بیش از ۶۰ درصد مراکز نیکوکاری قزوین در مساجد فعال هستند

فرهادی گفت: بیش از ۶۰ درصد مراکز نیکوکاری استان در مساجد دایر بوده و فعال هستند که مراکز نیکوکای پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان هستند.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: مراکز نیکوکاری با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی و با هدف جذب مشارکت مردم و کمک های مردمی در سطح محلات، مساجد و ادارات تشکیل شده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردم کمیته امداد قزوین ادامه داد: ما در استان قزوین 162 مرکز نیکوکاری داریم که در ایام الله دهه فجر در استان قزوین 12 مرکز نیکوکاری افتتاح شده است.

 

وی افزود: تعداد مراکز نیکوکاری ما در حال افزایش است به طوری که به مناسبت 14 اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد هم 10 مرکز به مراکز نیکوکاری استان اضافه می شود.

 

فرهادی عنوان کرد: استقبال مردم از این مراکز بسیار خوب است به طوری که در مساجد مختلف، هیئت امناها و حتی ادارات بسیار تمایل  دارند که مرکز نیکوکاری تشکیل دهند و خوشبختانه استقبال مردم از این مراکز بسیار خوب است و کمک های خوبی به نیازمندان دارند.

 

وی تأکید کرد: ما همواره شاهد بودیم در هر صحنه ای که مردم وارد شدند، آن کارها به خوبی انجام شده است و موفقیت را شاهد بودیم و در کمک به محرومان و نیازمندان هم با حضور مردم در مراکز نیکوکاری خوشبختانه شاهد ارتقا خدمت رسانی به محرومان هستیم.

 

معاون توسعه مشارکت های مردم کمیته امداد قزوین خاطر نشان کرد: بیش از 60 درصد مراکز نیکوکاری در مساجد دایر بوده و فعال هستند که مراکز نیکوکای پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان هستند.

کد خبر 1146053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha