گفتمان‌سازی اهداف ستاد امر به معروف با نگاه فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

توکلی گفت: جریان‌سازی صحیح در مقابل توطئه‌های دشمنان در بستر فضای مجازی و تبیین و گفتمان‌سازی اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه مسئولین روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر نهاد‌ها و ادارات قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، توکلی در اولین نشست مسئولین روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر نهاد‌ها و ادارات استان لرستان، اظهار داشت: مسئولین روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر نهاد‌ها و ادارات در راستای اغناسازی مخاطبین و انتشار و انعکاس اهداف و برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای اقدام شود که نگاه مطالبه‌گری مردمی به صورت صحیح احیاء شود.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد احیاء است، خاطرنشان کرد: در حوزه روابط عمومی انتظار می‌رود تشکیل قرارگاهی با عنوان لشگر سایبری اقدام شود.

 

دکتر توکلی بیان کرد: لشگر سایبری باهدف جریان‌سازی صحیح در مقابل  توطئه‌های دشمنان در بستر مجاز تشکیل می‌شود.

 

وی افزود: بحث دوم اطلاع‌رسانی  و انعکاس در جهت اخذ مجوز شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات است که باید در رأس فعالیت‌های مسئولین روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر نهاد‌ها و ادارات قرار گیرد.

 

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار حوزه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها از دیگر انتظارات از مسئولین روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر نهاد‌ها و ادارات است.

 

وی افزود: رصد و تحلیل و بررسی اطلاعات و محتوا‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌های داخلی و خارجی از دیگر انتظاراتی است که باید مورد توجه مسئولین روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر نهاد‌ها و ادارات  قرار گیرد.

 

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: مشارکت و هم‌افزایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در بحث برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و نشست‌های تخصصی ستاد امر به معروف هم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: مشارکت در تولید محتوای  مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از دیگر انتظارتی است که باید مورد توجه مسئولین روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر نهاد‌ها و ادارات  قرار گیرد.

 

توکلی بیان کرد: روابط عمومی شور‌های امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهاد‌ها باید مرجعی باشد برای اطلاع‌رسانی صحیح و انعکاس عملکرد‌ها و اهداف و برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اهمیت اغناسازی مخاطب، بیان کرد: نیاز است که در این حوزه در بخش ارتقای سواد رسانه‌ای و مدیریت اطلاعات با محور امر به معروف و نهی از منکر با همکاری مدیران روابط عمومی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر ادارت و نهاد‌های استان اقدام شود.

کد خبر 1146078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha