افتتاح ۶ پروژه طرح هادی در کنارک

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۶ پروژه طرح هادی روستایی در کنارک به بهره برداری می رسد.

«مصطفی بیک مداح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: ۶ پروژه طرح هادی امسال طی ایام الله دهه فجر در کنارک با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 450 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این پروژه ها شامل طرح هادی روستای سورکمب از توابع بخش مرکزی شهرستان کنارک با اعتبار بالغ بر 1 میلیارد و 800 میلیون تومان، طرح هادی روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان کنارک با اعتباربالغ بر 1 میلیارد تومان، طرح هادی روستای عزیز آباد بخش کهیرشهرستان با اعتبار بالغ بر 850 میلیون تومان، طرح هادی روستای ناصر آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان با اعتبار بالغ بر 1 میلیارد و 700 میلیون تومان و بهره برداری از طرح هادی روستای  پزم مچان از توابع بخش مرکزی شهرستان کنارک از محل منابع ملی با اعتبار 1 میلیارد و 400 میلیون تومان و طرح هادی روستای گودن بخش کهیر کنارک با اعتباربالغ بر 1 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

 

بیک مداح یادآور شد: یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن،  اجرای طرح هادی روستایی است که از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی بنیاد مسکن اجرا می شود.

کد خبر 1146110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha