مهمترین اولویت نظام حل مسایل معیشتی و بیکاری جوانان باشد

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت نظام را حل مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان عنوان کرد و گفت: باید دولت در این رابطه برنامه داشته باشد و از ظرفیت های داخلی استفاده کند.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین اولویت های انقلاب اسلامی در دهه چهارم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند که زیرساخت ها تقویت شود. از جمله این زیرساخت ها به حوزه صنعت، حمل و نقل، بخش های کشاورزی، معادن و غیره است. ما معتقدیم لازمه اقتصاد یک کشور نیز توجه به این مسایل است و اگر به این مسایل توجه نشود، می توان گفت کشور نمی تواند یک کشور مستقل باشد

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول 42-43 سال اخیر پیشرفت های خوبی را داشته است، اظهار داشت: باید توجه داشت که ما در طول 40 سال گذشته تحت تاثیر تحریم ها بوده ایم و به هر حال بخش هایی از اقتصاد ما به دلیل تحریم ها نتوانسته است رشد کند. امروز بحث اول موضوع معیشت و بیکاری است و مهمترین اولویت نیز باید حل همه مشکلات باشد.

 

وی تصریح کرد: بحث بیکاری جوانان و حل مشکل اشتغال نیز از دیگر مسایلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های داخلی فوق العاده ای که داریم مشکل اشتغال را حل کنیم اما به دلیل ضعف در ساختار دولت ها از جمله تیم های ضعیف اقتصادی در دولت ها نتوانسته ایم به اهداف مان در این رابطه برسیم.

 

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید رویکرد نظام اسلامی در این دهه تقویت زیرساخت ها و هدف گذاری در مسایل اقتصادی باشد. ما نتوانسته ایم از 50 درصد ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و باید این ظرفیت ها را با برنامه ریزی دقیق مورد استفاده قرار دهیم تا بتوانیم مشکلات مان در بخش های اقتصادی را حل کنیم.

کد خبر 1146121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha