راه عزتمند امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب پس از۴۳سال روز به روز در حال گسترش است

ماموستا فخری، گفت: : راه عزتمند امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب پس از۴۳سال روز به روز در حال گسترش است و این امر نشان دهنده حقانیت این مسیر می‌باشد.

ماموستا ملا احمد فخری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال برای مردم ایران بود و باید همه ایرانیان نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره احساس مسئولیت کنند.

 

 

 امام جمعه جوانرود، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب باشد، اجرایی کردن برنامه‌ها و تکالیف باید تلاش شود و در این زمینه عزم جدی وجود دارد و در طول ۴۳ سال از پیروزی این انقلاب شکوهمند در تبلور روحیه امید و امید به آینده این نظام اسلامی اثرگذار است.

 

 

وی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده‌ای روشن است.

 

 

ماموستا فخری  اظهار کرد: امام راحل با رهنمودهای خویش پرچم مبارزه علیه رژیم پهلوی را بر افراشته نگاه داشت و با بسیج کردن نیروهای مردمی در راستای انسجام و هماهنگی حرکت‌های انقلابی توانستند حکومت شاهنشاهی را سرنگون کنند و با استقرار نظام اسلامی در کشور استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

 

 

 

امام جمعه جوانرود گفت: امروز نیز در دورترین نقاط شهرستان شاهد خدمات شایسته  دراین مناطق هستیم که این خود بیانگر عمق توجه نظام  به مردم این شهرستان است.

 

کد خبر 1146122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha