پروژه های نیمه کاره الیگودرز تکمیل می شود

دالوند، از تکمیل پروژه های عمرانی و نیمه کاره الیگودرز خبر داد و گفت: تلاش ما زدودن غبار محرومیت از چهره شهرستان الیگودرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد دالوند»، امروز(19بهمن)، در در هشتمین روز از دهه فجر در دیدار با امام جمعه الیگودرز اظهارداشت: دولت مردمی آیت الله رئیسی با رویکرد نگاه ویژه به مناطق محروم مهم ترین اولویت خود را برطرف کردن نارسایی‌ها و محرومیت ها قرار داده است.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان افزود: اولویت ما در خدمت رسانی ها رفع محرومیت ها بوده و تلاش ما زدودن غبار محرومیت از چهره شهرستان الیگودرز است.

 

وی با اشاره به مصوبات سفر استانی رئیس جمهور عنوان کرد: سهم الیگودرز از این مصوبات بیشتر از بقیه شهرهای استان است و در راستا کارگروهی  تشکیل شده و با برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی و سفرهای تخصصی نقاط آسیب و قوت استان شناسایی و تلاش در جهت اجرای این مصوبات اقدام می شود.

 

دالوند تقویت زیرساخت ها را ضروری خواند و عنوان کرد: با بهره مندی از ظرفیت ها و جذب سرمایه گذار باید در جهت رفع محرومیت ها گام برداشت.

 

وی عنوان کرد: تکمیل پروژه های نیمه کاره الیگودرز از جمله سدها و دیگر طرح های عمرانی، اولویت کاری خود و مجموعه عمرانی است.

 

کد خبر 1146178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha