در ایام کرونا   و در تهیه بسته های معیشتی برای محرومین  اصناف  همیشه پای کار هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: در ایام کرونا و در تهیه بسته های معیشتی برای محرومین اصناف همیشه پای کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همایش اصناف و بازاریان بمناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه موقت،فرماندار، و سایر مسئولین شهرستان ورامین به همت کمیته اصناف و بازاریان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.
سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این مراسم گفت: اصناف ما در همه عرصه ها نقشی ماندگار داشته اند و در انقلاب اسلامی پیشروترین و موثرترین اقشار از اصناف بوده اند و شاهد آن هم شهدای بی شمار و ماندگار این قشر عظیم هستند.
وی افزود:  اصناف در قبل از انقلاب هم تاثیر گذار بوده اند و نمونه آن شهید امانی بود که با فهم و درک بالای خود توانست در مقابله با  لایحه ننگین رژیم پهلوی ایستادگی کند و به شهادت برسد.
سرگرد تاجیک عزت ایران را در زمان پهلوی لگد مال شده دانست و تصریح کرد: در شرایطی که آمریکا و نوکر آن در ایران به دنبال تصویب لایحه کاپیتولاسیون بودند مردانی از دل بازار و اصناف در کنار حضرت امام خمینی (ره) قرار می گیرند تا از تصویب و اجرای این لایحه ننگین جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: پس از انقلاب نیز نقش اصناف ارزنده است و در دفاع مقدس نقش پشتیبانی ویژه ای داشتند و در ایام کرونا نیز برای کمک به محرومین و در تهیه بسته های معیشتی یک پای کار اصناف هستند.
مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر ورامین تلاش دشمنان را برای تطهیر طاغوت فراوان دانست و بیان داشت: لشگرهای سایبری دشمن به دنبال ریشه کن کردن ارزش های انقلاب اسلامی هستند و بزک کردن طاغوت و سیاه نمایی اقدامات انقلابی و دستاوردهای انقلاب از جمله این کارها است.
وی اظهار داشت: مردم خودشان خواستار استقرار نظام اسلامی شدند اما طاغوت را انگلیسی ها بنیان نهادند و ظلم و استبداد دوران طاغوت با احترام قرار گرفتن اقشار مختلف مردم در زمان حال اصلا قابل مقایسه نیست.
فرمانده سپاه ناحیه ورامین عملکرد نیروهای نظامی ایران را با قاطبه مردم رئوفانه و محترمانه دانست و گفت: پلیس آمریکا در کوچکترین برخورد با مجرمان و حتی مردم عادی از سلاح خود استفاده می کند اما در جمهوری اسلامی اراذل اوباش به پلیس تعرض می کنند و حتی پلیس را به شهادت می رسانند، ولی در غرب با سیاه نمایی  در مورد پلیس این زحمت کشان را خشونت طلب معرفی می کنند.
وی افزود: فساد دوران طاغوت با خاطراتی که از خود نزدیکان دربار شاه نگارش شده است بسیار فاجعه بار بوده است اما در حال حاضر کوچکترین تخلفی توسط رسانه های ضدانقلاب علیه خدمات انجام شده استفاده می شود و آنرا برجسته عنوان می کنند.
سرگرد تاجیک خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را قابل مقایسه با قبل از انقلاب ندانست و تصریح کرد: برای اولین بار دستاوردهای انقلاب در سطح ملی و شهرستانی در معابر و رسانه ها برجسته شده است که نشان دهنده این است که در بخش به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب مظلوم واقع شدیم و باید برای مقابله با سیاه نمایی و بزک کردن های دشمن مقابله به مثل کنیم تا خدمات صورت گرفته به مردم نشان داده شود.

 

کد خبر 1146221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha