امنيت ايران اسلامي مرهون رشادت مجاهدان و مدافعان حريم ولايت است

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي کاشان گفت:امنيت ايران اسلامي مرهون رشادت و اقتدار مجاهدان و مدافعان حريم ولايت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام ماشاءالله صديقي در جمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با اشاره به آیه ۶۷ سوره مبارکه عنکبوت و گرامیداشت ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ سالروز بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی ره گفت: اقتدار و امنيت ايران اسلامي مرهون رشادت و اقتدار مجاهدان و مدافعان حريم ولايت است.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي کاشان افزود: ایران اسلامی مدیون مدافعاني است كه در مكتب عشق درس ايثار و رشادت آموختند و با پيروي از لاله هاي بخون خفته انقلاب اسلامي در شكل گيري حكومت الله در دهه فجر انقلاب اسلامي و مجاهدان و شهيدان دفاع مقدس امنيت را براي ايران عزيز به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام صديقي با اشاره به بيان قرآن در اهميت نعمت امنيت، گفت: خداوند بزرگترين نعمت را براي جامعه اسلامي امنيت قلمداد كرده است كه بايد جامعه اسلامي شاكر آن باشد.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي کاشان  افزود: خداوند شهر مكه را حرم اَمن خود معرفي مي كند و در مقام مقايسه به اهل مكه متذكر مي شود كه شهرهاي اطراف مكه با بحران هاي سياسي و اقتصادي فراوان روبرو شده اند و از بزرگترين نعمت كه آرامش و امنيت باشد بي‌بهره اند، به گونه اي كه دشمنان آنانه همانند عقابان تيز پرواز بر سر آنان فرود مي‌آيند و آنها را قلع و قمع مي‌كنند.

 

صديقي گفت: امروز ايران اسلامي حرم اَمنِ جهان اسلام است كه دل هاي همه آزادگان جهان و آزاديخواهان متوجه آن است و دشمن در مقابل اين اقتدار و عظمت سر تعظيم فرود آورده است و در آينده ي نه چندان دور وعده ي خداوند كه امامت و حاكميت مستضعان بر جهان است محقق خواهد شد./

کد خبر 1146231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha