نمایش اثر هنرمند آران و بیدگلی در نمایشگاه گروهی «ستون بی انتها»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: اثر هنری عباس خنجر هنرمند شاخص شهرستان آران و بیدگل، در نمایشگاه گروهی «ستون بی انتها» در نگارخانه «شیدایی» تهران به نمایش درآمد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  اثر هنری عباس خنجر هنرمند شاخص شهرستان آران و بیدگل، در نمایشگاه گروهی «ستون بی انتها» در نگارخانه «شیدایی» تهران به نمایش درآمد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه گروهی ۲۰ اثر از ۱۳ هنرمند کشور برای بازدید علاقه مندان به نمایش در آمده که اثر عباس خنجر هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «طبیعت» و سبک انتزاعی با تکنیک پاستل  در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.


ضابطی با اشاره به اینکه نمایشگاه «ستون بی انتها» از ۱۵ بهمن ماه سال جاری لغایت ۲۰ اسفند دائر است خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به گالری شیدایی به نشانی تهران، میدان هفتم تیر، خیابان بهار شیراز، میدان بهار شیراز، روبروی موزه عکاسخانه شهر، پلاک149، واحد1 با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی مراجعه و یا از طریق درگاه اینترنتی به نشانی sheydaeigallery.com به صورت مجازی بازدید کنند.


دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل حضور هنرمندان رشته نقاشی شهرستان را در جشنواره ها و نمایشگاه های کشوری بویژه پایتخت مایه افتخار دانست و افزود: این امر حاصل همراهی و تعامل جامعه هنری شهرستان با اداره است که نشان از تحقق سیاست های این اداره مبنی بر فراهم کردن بستر مناسب برای حضور هنرمندان در عرصه های ملی است.


وی بیان داشت: عباس خنجر از هنرمندان فارغ التحصیل لیسانس نقاشی و مدیرمسئول آموزشگاه آزاد هنری «حوض نقاشی» است که تاکنون بیش از بیست نمایشگاه انفرادی و گروهی نقاشی در کاشان و تهران برگزار نموده است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: رتبه نخست مدادرنگی کل کشور در سال ۱۳۸۶، رتبه نخست همایش هنری « از محراب تا معراج» سال ۸۷، برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی نیشابور در سال ۱۳۸۶، رتبه نخست طراحی و دارنده دیپلم افتخار در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنرجوان» در سال ۱۳۹۷ برخی از افتخارات این هنرمند جوان آران و بیدگلی است.

کد خبر 1146244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha