۶۲ کلاس درس در گیلان افتتاح شد

همزمان با افتتاح متمرکز ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی کشور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون اول رئیس جمهوری ۶۲ کلاس درس در گیلان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (سه‌شنبه، ۱۹ بهمن) در مراسم افتتاح و بهره‌برداری همزمان پروژه های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان که با حضور معاون اول رئیس جمهوری و از طریق ارتباط تصویری انجام شد، اظهار داشت: امروز ۱۴ مرکز آموزشی، تربیتی و ورزشی به بهره برداری رسید که ۱۳مرکز ‌با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

 

استاندار گیلان افزود: این ۱۴ پروژه دارای ۶۲ کلاس درس هستند که در شهرستان‌های تالش، رشت، رودسر، صومعه سرا، لنگرود و ماسال به بهره برداری رسیدند.

 

وی با بیان اینکه در مجموع حدود ۳۶ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است افزود: برای تجهیزات و امکانات آموزشی هم از اعتبارات ردیف‌های ملی و استانی بهره گرفته شد.

 

استاندار گیلان با قدردانی از مشارکت خیران مدرسه ساز، سرانه کنونی دانش آموزی استان را ۵.۳ درصد عنوان و اعلام کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این سرانه باید ۸.۳۹ صدم درصد باشد که بریا تحقق این مهم نیازمند مشارکت خیران هستیم.

 

کد خبر 1146255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha