سلامت نیروی نظامی و ارتش جمهوری اسلامی به دشمنان انقلاب  اجازه نفوذ  نمی‌دهد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه یکی از شگردهای آمریکا و انگلیس ایجاد کودتا در کشورها از درون نیروی نظامی و ارتش است، گفت: سلامت نیروی نظامی و ارتشیان جمهوری اسلامی، اجازه نفوذ دشمنان را نمی‌دهند.وگرنه کودتا گزینه رو میز استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۹بهمن) در نشست با پرسنل نیروی هوایی ارتش بابلسر به مناسبت روز نیروی هوایی ضمن گرامیداشت دهه خجسته فجر و روز ۱۹بهمن که یادآور اقدام شجاعانه نیروی هوایی در گستن از رژیم طاغوت و پیوستن به جریان انقلاب و بیعت با رهبری انقلاب حضرت امام رحل می باشد، اظهار کرد: ماه رجب ماه استغفار و روزه داری است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی این بوده که امروز نظامیان ما دارای عزت بوده و سرباز دین و ولایت هستند، افزود:امروز نظامیان ما ارتش مکتبی هستند.

 

وی با اشاره به شعار «ارتش فدای ملت ،ملت پناه ارتش» ادامه داد: امام راحل به درستی درک کرده بود که گروه خونی ارتش ما با تیپ طاغوتی سازگار نیست و سنخیت روحی ارتش با دین عجین است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه بدنه ارتش و نیروهای مسلح ما دینی بوده است، افزود: حضرت امام راحل این مسئله را درک کرد و مردم با گل از ارتشیان استقبال کردند.

 

وی  با بیان اینکه شماره معکوس سقوط رژیم پهلوی با شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، پیوستن همافران نیروی هوایی به انقلاب و آغاز دهه فجر آغاز شد، گفت:  برخورد ارتش در یکسال منتهی به انقلاب در مجموع برخوردی انسانی بوده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه یکی از شگردهای آمریکا  و انگلیس ایجاد کودتا در کشورها از درون نیروی نظامی و ارتش است، افزود: سلامت نیروی نظامی و ارتشیان جمهوری اسلامی، اجازه نفوذ دشمنان را نمی‌دهند.وگرنه کودتا گزینه رو میز استکبار است.

 

وی با تاکید براینکه امروز آسمان ایران اسلامی توسط پدافند هوایی حفظ می‌شود و نیروی هوایی در درون آموزش و تربیت می شوند، خاطرنشان شد: پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی نظیر است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اظهار امیدواری کرد: به برکت تقویت معنویت و روحیه انقلابی شاهد پیشرفت‌های روز افزون باشیم.

کد خبر 1146293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha