افتتاح ۴۰ کارگاه مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه فجر؛ ۴۰ کارگاه مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

«جلیل شهریاری» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از افتتاح ۴۰ مرکز جوارکارگاهی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و اظهار کرد:  هدف از راه اندازی این کارگاه ها آموزش منتهی به اشتغال جوانان است و به طور کلی یکی از اهداف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش در محیط واقعی کار است تا کارآموز بعد از آموزش در همان محل مشغول به کار شود.
 
 

شهریاری همچنین با به اشاره به افتتاح نمادین یک طرح محیط کار واقعی در شهرستان سراوان، اولویت استان سیستان وبلوچستان را توسعه اشتغال و یکی از روش های توسعه اشتغال را کارورزی در محیط کار واقعی عنوان کرد که اجرای درست آن منجر به جذب بسیاری از جوانان به بازار کار می شود.
 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای  استان سیستان وبلوچستان ایجاد خودباوری در مهارت آموزی برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی با محیط کسب و کار، کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند و کاهش هزینه های جذب و به کارگیری نیروهای فاقد مهارت را از مزایای طرح محیط کار واقعی برشمرد.

کد خبر 1146297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha