۴۴ هزار بسته معیشتی در گیلان توزیع شد

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از امروز(۱۹بهمن) در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، رزمایش کمک مومنانه و توزیع 44 هزار بسته معیشتی در گیلان  عصر امروز( سه شنبه، ۱۹ بهمن) به مناسبت آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان استانی در لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان برگزار شد.

 

 

آیت الله «رسول فلاحتی » در این مراسم با تاکید بر کمک به نیازمندان از مشارکت مردم در اجرای رزمایش کمک مومنانه طی شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم جهت قطع زنجیره ویروس کرونا شد.

 

 

 

*محرومیت زدایی و توزیع عادلانه اعتبارات به‌ویژه در مناطق محروم از محوری ترین موضوعات سفر رئیس جمهور

«اسدالله عباسی » یکی از دستاوردهای انقلاب را مشارکت مردم در عرصه های مختلف دانست و گفت: این مشارکت ها در صحنه هایی چون انتخابات، پشتیبانی از رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل، کمک به مردمی که دچار آسیب‌هایی ناشی از وقوع حوادث طبیعی شده اند و نیز کنار زدن فتنه‌ها و محکومیت بدخواهان نظام اسلامی تجلی یافت.

 

استاندار گیلان با اشاره با رویکرد عدالت محوری دولت سیزدهم اظهارکرد: عدالت یکی از محوری ترین موضوعاتی بوده که در دوران انقلاب مطرح و همواره برای توزیع عادلانه منابع و ثروت بین آحاد جامعه تلاش شده است.

 

وی پشتیبانی‌های گیلانیان در دوران دفاع مقدس و ارسال کامیون های حاوی کمک های مردمی را مورد اشاره قرار داد و با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اذعان کرد: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه مرد جبهه جهاد بود؛ در بخش توجه به معیشت مردم و رفع محرومیت نیز پیشگام بود و امروز، شاهد نقش آفرینی سپاه و بسیج با مشارکت ملت در محرومیت زدایی هستیم.

 

عباسی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت سیزدهم به گیلان اشاره، محرومیت زدایی و توزیع عادلانه اعتبارات به‌ویژه در مناطق محروم را یکی از محوری ترین موضوعات سفر اعلام کرد و بیان داشت: تدوین برنامه هایی بر محور اقتصاد کشاورزی، اقتصاد دریامحور، اقتصاد گردشگری و نیز تولیدات و مزیت های استان از برکات سفر بوده است.

 

 

*کمک ۳۶۵ میلیارد تومانی گیلانیان به نیازمندان

سردار «محمد عبدالله پور » با قدردانی از همراهی و مشارکت گیلانیان در کمک به نیازمندان و رزمایش کمک مومنانه اذعان کرد: از اولین روز های کرونا با کمک مردم خیر ۶۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم گیلان ۳۶۵ میلیارد تومان کمک مالی به نیازمندان داشتند افزود: یک میلیون بسته کمک تحصیلی بین دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع شده است.

 

وی در پایان با اشاره به اقدامات سپاه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از آزادی ۲۱۹ زندانی در سال جاری خبرداد و اعلام کرد: این تعداد زندانی با اهدای مبلغ ۹ میلیارد تومان از سوی خیرین و گروه های جهادی آزاد شدند.

 

کد خبر 1146307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha