فرهنگ‌سرای شهید عزیزی لوندویل افتتاح شد

در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر، فرهنگ‌سرای شهید«رسول عزیزی» در شهر لوندویل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور امام جمعه موقت، نماینده مردم در خانه ملت، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی، فرمانده سپاه، سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی، اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست لوندویل امروز(سه‌شنبه، ۱۹ بهمن) فرهنگ‌سرای این شهر با دستان زهرا محسنی همسر شهید سردار سرتیپ دوم «رسول عزیزی» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

«نعمت یاورپور» در این آیین با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: احداث فرهنگ‌سرای شهر لوندویل به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی انجام شد.

 

شهردار لوندویل، احداث فرهنگ‌سرا را از نیازهای مردم این شهر دانست و افزود: با توجه به استقبال مردم لوندویل از برنامه‌های فرهنگی ضرورت دارد مکانی با ظرفیت و گنجایش بیشتر در این شهر احداث شود و این نیازمند نگاه ویژه مسئولین ذیربط است.

 

وی با بیان‌اینکه کار احداث فرهنگ‌سرا شهر لوندویل سه ماه قبل آغاز شد، تصریح‌کرد: برای ساخت فرهنگ‌سرا از اعتبارات دولتی استفاده نشده است.

 

یاورپور با اشاره به اینکه برای ساخت فرهنگ‌سرای شهید عزیزی شهر لوندویل بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شد، گفت: فرهنگ‌سرای شهرداری لوندویل ۴۵۰ متر مساحت و ۲۵۰ متر گنجایش دارد.

 

شهردار لوندویل اضافه‌کرد: فرهنگ‌سرای شهر لوندویل دارای ورودی مجاز و امکاناتی همچون سن برای اجرای نمایش، اتاق‌های مدیریت، مهمان، گریم و پرو لباس، گالری نقاشی، آبدارخانه و سرویس بهداشتی است.

 

وی افزود: به منظور پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت، فرهنگ‌سرای شهرداری لوندویل به نام شهید سردار سرتیپ دوم «رسول عزیزی» نامگذاری شده است.

 

یاورپور  خاطرنشان‌کرد: ساختمان جدید شهرداری لوندویل در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و در سه طبقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

شهردار لوندویل در پایان از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار قیر برای آسفالت معابر شهری شهر لوندویل خبر داد.

کد خبر 1146352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha