آغاز بکار طرح میز کتاب هم زمان با ایام الله دهه فجر 

علی عبدی نسب گفت: از آنجایی که ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت های اصلی این کانون فرهنگی هنری است بنابراین هم زمان با آغاز دهه فج، اقدام به برگزاری طرح میز کتاب کرده ایم.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون مصباح، گفت: از آنجایی که ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت های اصلی این کانون فرهنگی هنری است بنابراین هم زمان با آغاز دهه فج، اقدام به برگزاری طرح میز کتاب کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت افزود: این طرح عصر هر پنج شنبه در جوار مرقد مطهر شهید گمنام شهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هر هفته تعداد ۲۰۰ جلد کتاب با عناوین متنوع در معرض دید عموم قرار داده می شود تا هر فردی بر اساس علاقه مندی های خود کتاب انتخاب کند.

عبدی نسب ادامه داد: در این طرح، کتاب ها به مدت یک هفته به صورت امانی در اختیار کتابخوان ها قرار داده می شود و خوشبختانه تاکنون طرح میز کتاب با استقبال بی نظیر خانواده ها روبرو شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت ابراز کرد: اجرای پاتوقی سرود گروه سرود آوای بهشتی از دیگر برنامه های مناسبتی این کانون فرهنگی هنری است که در دهه فجر انجام می شود.

وی اظهار کرد: یکی از این اجراها امروز به دعوت از مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب کرمان که توسط بچه مسجدی های عضو گروه سرود کانون برگزار می شود.

عبدی نسب در خاتمه ایجاد شور و نشاط و گرامیداشت ایام الله دهه فجر را از جمله اهداف اجرای این برنامه ها برشمرد.

کد خبر 1146371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha