انتشار کلیپ «دستاوردهای فضایی ایران در سطح جهان و منطقه» در نیجریه

کلیپ «دستاوردهای فضایی ایران در سطح جهان و منطقه» به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به جهانیان در تمامی عرصه‌های پیشرفت، رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه پنجمین کلیپ خود را با موضوع «دستاوردهای فضایی ایران در سطح جهان و منطقه» ویژه ایام الله دهه فجر منتشر کرد.

این کلیپ با همکاری اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان انگلیسی در 12 صفحه، تهیه و تدوین شده است.

این مجموعه که به مناسبت آغاز 43 اُمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتشر می‌شود، آخرین رتبه و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان در حوزه هوا و فضا  و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی، موشکی، ساخت اژدرهای هدایت شونده، زیر دریایی، موشک‌های بالستیک و نقطه زن و پهبادهای پیشرفته و ... در آئینه آمار و اطلاعات به مخاطبان عرضه شده است.

بنابر اعلام این گزارش، این کلیپ در بستر فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب، واتساپ و تلگرام و همچنین، شبکه‌های مرتبط به زبان انگلیسی توسط این نمایندگی فرهنگی منتشر شده است.

کد خبر 1146417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha