۷۵ پروژه آموزشی با ۳۰۷ کلاس درس در هرمزگان افتتاح شد

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، طی مراسمی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و با حضور استاندار هرمزگان، ۷۵ پروژه آموزشی با ۳۰۷ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیین بهره‌برداری از این طرح‌های آموزشی همزمان با افتتاح 2950 پروژه آموزشی با 13450 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان در سراسر کشور، برگزار شد.

 

« مهدی دوستی »، استاندار هرمزگان در سخنانی در این مراسم، عنوان کرد: امروز در استان هرمزگان، 75 پروژه آموزشی با 307 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 

وی با تشکر ویژه از خیرین و دولت در راستای ساخت و بهره‌برداری از این مدارس، ادامه داد: با افتتاح این مدارس، امکان تحصیل مناسب برای هشت هزار دانش آموز در استان هرمزگان، فراهم شد.

 

استاندار هرمزگان افزود: همچنین 170 پروژه آموزشی با 800 کلاس درس در استان هرمزگان، در حال اجراست که تکمیل این طرح‌ها نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار است.

 

دوستی با اشاره به وجود 353 مدرسه غیراستاندارد با دو هزار کلاس درس در هرمزگان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه ویژه دولت و با همت خیرین، این مدارس نیز به سرعت نوسازی و استانداردسازی شوند.

 

وی همچنین خواستار احداث مدارس پیشرفته و هوشمند در جزایر خلیج فارس به عنوان پیشانی ایران اسلامی شد و گفت: درخواست داریم برای جزایر اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مدارس پیشرفته و هوشمند در این مناطق، احداث شوند.

 

 

 

کد خبر 1146430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha