آغاز غیر رسمی فجر سی هفتم از امروز

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن با اجراهای بخش پاپ جشنواره به صورت غیر رسمی درسالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می شود.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر  امروز به صورت حضوری و با استفاده از 30 درصد ظرفیت سالن ها آغاز بکار می کند؛  همانطور که می دانید سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر  به دلیل پاندمی کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

اجراهای بخش پاپ سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر 2 روز زودتر از زمان رسمی جشنواره  از امشب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می شوند .

 

 در واقع سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر  با اجرای  «علی زند وکیلی» آغاز می شودغ این خواننده  از ساعت 19 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به صحنه می رود. پس از این خواننده از ساعت 22 میثم ابراهیمی  در همین سالن به صحنه خواهد رفت.

اجراهای سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجرهمزمان در تهران و 11 استان در بخش های  ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی و تلفیقی از 22 بهمن آغاز می شود

 

 همچنین در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجربخش های جوایزی چون جایزه «باربد» در بخش رقابتی و جایزه «موسیقی و رسانه» اجرا می شود.

همزمان با برگزاری این جشنواره در بخش پژوهشی نشست هایی چون «موسیقی و نظامی گنجوی»،  «رباب در موسیقی ایران و افغانستان »، «شناخت مقدماتی اجزا و ساختار مقام العراقی» و «موسیقی فیلم در ایران»  در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از 22 تا 26 بهمن در تهران و 11 استان برگزار می شود.

کد خبر 1146446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha