سند پیشرفت و آبادانی شهرستان مرزی مراوه تپه تدوین شد

فکری از تدوین سند پیشرفت و آبادانی شهرستان مرزی مراوه تپه به همت بنیاد علوی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا فکری»امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) در مراسم اهدای اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان گلستان اظهار کرد: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدای بنیاد مستضعفان تحت عنوان نهاد آبادانی و پیشرفت در سال ۹۸ در شهرستان مرزی مراوه تپه حضور پیدا کرد.

 

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان مراوه تپه گفت: مراوه تپا، شهرستان هدف بنیاد علوی در سطح استان گلستان و یکی از ۴۰ شهرستان هدف در کشور است. نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در مراوه تپه قرار است با کمک مردم، جوامع نخبگان محلی و نیروهای جهادی اقدام به محرومیت زدایی از این شهرستان کند.

 

وی افزود: ماموریت نهاد پیشرفت و آبادانی، ماموریتی ظریف، پیچیده و حساس است و ما برای شروع کار، دو کارگروه ویژه برای تدوین سند پیشرفت و آبادانی این شهرستان و همچنین استفاده از ظرفیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی را تشکیل دادیم.

 

فکری بیان کرد: گروه های جهادی، انقلابی و دغدغه مند در این شهرستان ساماندهی شدند و کار تدوین سند را برعهده گرفتند. کانون های پیشرفت و آبادانی در روستاها تشکیل، هیئت امنا، سفیران و هیئت های اندیشه ورز شناسایی و مشخص شدند تا به دست خودم مردم این مشکلات و محرومیت ها برطرف شود.

 

وی گفت: سند پیشرفت و آبادانی شهرستان مرزی مراوه تپه تهیه و تدوین شد و امروز رونمایی می شود و امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانس و حتی در سطح ملی به آن توجه کنند زیرا این سند، نقشه راه ما را برای اقدامات و فعالیت ها در راستای محرومیت زدایی مشخص کرده است.

 

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان مراوه تپه ادامه داد: همزمان با تدوین سند، پروژه های پیشران در حوزه فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و زیربنایی، سلامت و بهداشت و اشتغال و اقتصاد را هم اجرایی کردیم. 

 

فکری افزود: حلقه مفقوده در شهرستان های محروم بحث آموزش است و امروز ما جوامع محلی ای داریم که از نظر علمی، فرهنگی و آموزشی ارتقا یافته اند که هرکدام سفیران پیشرفت و آبادانی در مراوه تپه هستند.

 

 

کد خبر 1146495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha