مسابقات قهرمانی والیبال رده سنی آزاد بخش لاهرود برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: مسابقات قهرمانی والیبال رده سنی آزاد بخش لاهرود همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد که طی این مسابقات تیم روستای قره قیه با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی دست یافت.

«فرهاد اسماعیل اوغلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی والیبال رده سنی آزاد بخش لاهرود همزمان با دهه مبارک فجر به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود و با مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر و شهر لاهرود برگزار شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود افزود: این مسابقات قهرمانی با شرکت 8 تیم والیبال از بخش لاهرود و با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر و جمعی از مسئولان محلی و ورزش دوستان منطقه انجام پذیرفت.

 

وی ادامه داد: پس از پایان رقابت های والیبال جام دهه فجر دو تیم پایگاه مقاومت بسیج روستای قره قیه و شهر لاهرود در آخرین روز دیدار فینال این مسابقات به مصاف هم رفتند که در پایان تیم قره قیه با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

 

اسماعیل اوغلی بیان کرد: تیم والیبال شهر لاهرود نیز مقام دوم را کسب کرد و تیم برتر به مسابقات منتخب شهرستانی راه یافت.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود اظهار داشت: مسابقات قهرمانی والیبال جام دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و با استقبال گسترده جوانان و ورزش دوستان همراه بود.

 

وی یادآور شد: برگزاری چنین مسابقات ورزشی در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موجب ایجاد انگیزه و افزایش شور و نشاط انقلابی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را فراهم می سازد.

 

کد خبر 1146498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha