برگزاری ۴۰ گفتمان دینی انقلاب اسلامی ویژه دهه فجر در قروه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری ۴۰ گفتمان دینی در مدارس سطح شهرستان قروه در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر 40 گفتمان دینی در مدارس شهرستان قروه برگزار می‌شود.

 

وی شناخت بیش از پیش جوانان از وقایع انقلاب اسلامی را از جمله اهداف برگزاری این گفتمان‌ها ذکر کرد و افزود: این گفتمان‌ها با حضور مبلغین، روحانیون مستقر و هجرت و با موضوع انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با بیان اینکه گفتمان های دینی به شیوه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون این شیوه با استقبال گسترده و خوبی از سوی دانش آموزان روبه‌رو بوده است.

 

حجت‌الاسلام عبدی در ادامه، هدف از برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه دهه فجر را آشنایی بیشتر دانش آموزان با انقلاب اسلامی ایران، شناخت شخصیت امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران و آشنایی با پیامد ها و آثار انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام عنوان کرد.

 

گفتنی است؛ علاوه بر برگزاری ۴۰ گفتمان دینی در مدارس، یک مورد گفتمان دینی نیز در دانشگاه‌های شهرستان قروه با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 1146516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha