پرداخت بیش از ۷میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان سوادکوه شمالی

مرادی گفت:در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان ۱۵۸ پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل با اعتباری به مبلغ هشت میلیارد ارسال شد که از این میزان ۱۴۸ نفر از معرفی شدگان مجموعا مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام اشتغال دریافت کردند.

«محمدحسن مرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  با بیان اینکه در سوادکوه شمالی ۲۱۸۹ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان ۱۵۸ پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل با اعتباری به مبلغ هشت میلیارد ارسال شد که از این میزان  ۱۴۸ نفر از معرفی شدگان مجموعا مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام اشتغال دریافت کردند.

 

 رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی افزود:  ۱۰ مورد از پرونده های باقی مانده نیز ، در بانک های عامل برای دریافت وام در دست اقدام است.
 

 

وی تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده در بخش های دامداری، زنبورداری، انواع کسب و کار خدماتی، صنایع گردشگری ، خانه مسافر و رشته های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی ، کارواش خودرو  و.... بوده است.

 

مرادی بیان کرد: همچنین برای ۱۴۵مددجوی تحت حمایت طی ۱۰ماهه سالجاری، آموزش های مقدماتی ، پایدار سازی و مهارتی برگزار شد.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی ادامه داد: این آموزش ها  بمنظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش مددجویان و ایجاد مهارت فنی و حرفه ای و توسعه و پایدار سازی اشتغال ارائه شده است.

 

وی گفت: همچنین برای  ۷۶ نفر از مددجویان این شهرستان از طریق کاریابی ایجاد اشتغال شد.

 

کد خبر 1146550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha