بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در راز و جرگلان

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، ۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان به طور متمرکز و با حضور استاندار خراسان شمالی در شهرستان راز و جرگلان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مصطفی حسن زاده» سرپرست فرمانداری شهرستان راز و جرگلان امروز چهارشنبه (20 بهمن ماه) در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شهرستان راز و جرگلان گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

 

وی با بیان اینکه شاخص مقاوم سازی مسکن از 19 درصد به 51 درصد رسیده است، افزود: 550 فقره تسهیلات به مسکن محرومان و 500 فقره تسهیلات به مسکن روستایی و 32 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اشتغالزایی اعطا شده است. 

 

 حسن زاده بیان کرد: حوزه های آب، راه و بهداشت و درمان از مشکلات عمده شهرستان راز و جرگلان است که امیدواریم با بهره برداری سریع تر از بیمارستان صحرایی بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان حل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین «نوباغی» امام جمعه شهر غلامان هم گفت:  انقلاب ما انقلابی اسلامی است و تفاوت این انقلاب با سایر کشورهای دنیا در عدم توجه به حوزه مادیات است و در این مسیر هدف، تقویت معنویت و انسانیت می باشد ‌.

 

 وی افزود: در گذشته اسلام و دین در نماز و روزه خلاصه می شد در حالیکه از نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، بیشترین دستورات دینی، سیاسی ، اجتماعی و حکومتی است و این موضوع مورد قبول بسیاری از قدرت های جهان نبود.

 

آخوند «صمدی» از علمای اهل سنت شهرستان راز و جرگلان هم با بیان اینکه  انقلاب اسلامی نهال امید را در دل مستضعفان، محرومان و مسلمانان بارور کرد، گفت:  انقلاب اسلامی فریادی در سکوت تحمیل شده از سوی مستکبران جهان بود اما با رهبری امام راحل زمینه سازی رشد و حرکت مردم را شاهد بودیم .

 

وی تأکید کرد: شهرستان محروم راز و جرگلان نیازمند توجه بیشتری در تمامی حوزه ها برای پیشرفت و توسعه است. 

 

 

 

کد خبر 1146561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha