آسمان صومعه‌سرا در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می‌شود

کیانی‌فرد با بیان اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گلخانه شهرداری صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید گفت: آسمان شهر در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می‌شود.

«میثم کیانی‌فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: شهرداری صومعه‌سرا در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با تدارک لازم و تلاش شبانه روزی در صدد برآمد تا بهترین فضاسازی سطح شهر را در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام دهد.

 

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه امسال میادین، بلوار‌ها، خیابان‌های سطح شهر آذین بندی و چراغانی شد افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این بوده است تا آذین‌بندی خیابان‌ها و معابر با نصب بنر، پرچم، و المان‌های مناسب و فضاسازی جذاب، شور و حال انقلاب را در شهر ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر گلخانه شهرداری صومعه‌سرا هم با حضور مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید گفت: این گلخانه به متراژ 500 متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

 

کیانی‌فرد با بیان اینکه همزمان با شب 22 بهمن مراسم نورافشانی در میدان ولیعصر(عج) شهر صومعه‌سرا با حضور مردم برگزار می‌شود تصریح کرد: ایام الله دهه فجر میثاق و عهدی با شهدا و فرصتی مناسب برای تداعی خاطرات انقلاب اسلامی است.

 

شهردار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این ایام فرصتی مغتنم برای تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی و اعلام عملکردهای ماندگار این نهضت الهی به نسل امروز و آیندگان و نقش فعالان فرهنگی و اجتماعی در تحقق آن تعیین کننده است.

 

کد خبر 1146562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha