دانش آموزان نقش مهمی در حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی دارند

عسکری گفت: دانش آموزان نقش مهمی در حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی دارند و در حرکت به سوی شکل گیری تمدن نوین اسلامی باید به معلم تمدن ساز، مدرسه تمدن ساز، دانش آموز تمدن ساز و اولیای تمدن ساز توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدخلیل عسکری» امروز (چهارشنبه 20 بهمن) در آئین اختتامیه جشنواره استانی «کوثر» ویژه مدارس تمدن سازان اسلامی استان در شیراز که با حضور فرمانده سپاه فجر برگزار شد اظهار کرد: دانش آموزان نقش مهمی در حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی دارند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: از شهید حاج قاسم سلیمانی که در تبیین انقلاب به سمت جهانی سازی گفتمان مقاومت حرکت کرد باید در تمدن سازی الگو بگیریم.

 

وی اضافه کرد: در حرکت به سوی شکل گیری تمدن نوین اسلامی باید به معلم تمدن ساز، مدرسه تمدن ساز، دانش آموز تمدن ساز و اولیای تمدن ساز توجه داشته باشیم.

 

عسکری با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره استانی «کوثر» در شیراز بیان کرد: توجه به قرآن و معنویت، مهارت، فرهنگ و اولیا از نقاط مثبت این جشنواره بود.

 

وی ادامه داد: مدارس تمدن سازان با نگاه به افق آینده اسلام درحال انجام فعالیت هایی هستند که رویکرد فرهنگی تمدنی را به سمت اهداف عالیه پیش‌ خواهد برد.

 

سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم تصریح کرد: تمام مجموعه های استان باید برای کیفیت بخشی به فعالیت ها به آموزش و پرورش استان کمک کنند و سپاه فجر فارس ظرفیت های خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد.

 

کد خبر 1146569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha