راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی انجام می‌‌شود

حجت الاسلام قربانی گفت: بنا بر دستور ستاد ملی کرونا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای نارنجی به صورت متداول سابق برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام علیرضا قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بنا بر دستور ستاد ملی کرونا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای نارنجی به صورت متداول سابق برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در استان خوزستان شهرهای آبادان و خرمشهر در حالت قرمز کرونایی قرار دارند و راهپیمایی در این شهرها به صورت خودرویی انجام می شود اما در سایر شهرها از جمله اهواز به صورت راهپیمایی خانوادگی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های بهداشتی در تمام مسیر راهپیمایی مستقر می‌شوند اضافه کرد: خودروهای تزریق واکسن، توزیع ماسک و الکل از جمله مهمترین اقدامات موردنظر در راهپیمایی۲۲ بهمن است.

 

ححت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه سخنران یوم الله ۲۲بهمن اهواز تاکنون اعلام نشده است تصریح کرد: راهپیمایی راس ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۲ بهمن از فلکه سه گوش اهواز (میدان مولوی) آغاز و به سمت خیابان سلمان فارسی و مصلای مهدیه امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1146585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha