طلبه شهید دانیال سالاری الگویی برای جهادگران عرصه خدمت جهاد و شهادت است 

حسین معروفی گفت: طلبه شهید سالاری، تا قبل از آسمانی شدندش متعلق به دوستان جهادی خود در جنوب کرمان بود اما امروز قطعا یاری‌گر و متعلق به تمام جریا‌ن‌های انقلابی و الگویی برای جهادگران عرصه خدمت، جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۰ بهمن ماه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به جنوب استان با خانواده مجاهد شهید دانیال سالاری در قلعه گنج دیدار کرد.

«حسین معروفی» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره طلبه شهید سالاری، گفت: آن طلبه مجاهد علی‌رغم مشکلات مالی، ایثار در مال و جان داشتند و کمتر کسی حاضر می شود زندگی دیگری را بر زندگی خودش مقدم دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: این شهید در ایام تعطیلات عید باید در کنار مادرش باشد اما جانش را برای به ‌دست آوردن رضای خدا فدا می‌کند و این ایثار در جان به واسطه ایمان راستین به‌ دست می‌آید که برگرفته از مکتب سیدالشهدای مقاومت جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: طلبه شهید سالاری، تا قبل از آسمانی شدندش متعلق به دوستان جهادی خود در جنوب کرمان بود اما امروز قطعا یاری‌گر و متعلق به تمام جریا‌ن‌های انقلابی و الگویی برای جهادگران عرصه خدمت، جهاد و شهادت است.

معروفی فرمانده در خاتمه با اهدا کتاب بچه های حاج قاسم به برادر آن طلبه مجاهد و اهدا لوح  به مادر آن مرد آسمانی از مقام جهادگران آسمانی تجلیل کرد.

شایان ذکر است؛ گروه جهادی فانوس جنوب از سال ۹۰ کار خودش را در جنوب استان کرمان با تعداد ۶۰ جهادگر آغاز کرده و در حال حاضر شبکه‌ای متشکل از ۴۰۰ جهادگر دارد، این گروه از اول تا دهم فروردین امسال در روستای محروم راسک از توابع شهرستان قلعه‌گنج خدمت‌رسانی کرد و هشتم فروردین دانیال سالاری طلبه جهادی عضو این گروه بر اثر یک سانحه در حین خدمت آسمانی شد.
 

کد خبر 1146597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha