اراضی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی کامل به مردم واگذار می شود

فتاح گفت: انتظار می‌رود استاندار خراسان جنوبی در زمینه واگذاری اراضی بنیاد مستضعفان به مردم انقلابی عمل کند تا بتوانیم طی دو سال آینده همه مسئله را به نفع مردم تمام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید پرویز فتاح» امروز (20 بهمن) در آیین واگذاری 340 فقره از اسناد و املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی در یک استثنا در اسناد علوی است، چراکه قباله تمام املاک پهلوی در این استان به نام « اسدالله علم» زده شده است، اظهار داشت: هر جای این استان که نگاه می کنیم املاک و قنوات به نام وزیر دربار پهلوی یعنی علم بود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام این املاک را به صاحبان واقعی آن یعنی مردم بر می‌گرداند، گفت: بنده به امام جمعه معزز بیرجند قول دادم که هر چه از فروش املاک بنیاد مستضعفان در بیرجند، بنیاد بدست آورد، معادل آن مبلغ را بنیاد در خراسان جنوبی هزینه خواهد کرد.

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد علوی در حال حاضر در شهرستان درمیان فعال است، افزود: به مردم شریف بیرجند اطمینان می دهیم که تا پایان واگذاری همه زمین ها به مردم در کنار آنها خواهیم بود.

 

فتاح با بیان اینکه استاندار فعلی خراسان جنوبی، قبلا معاون بنده بوده است و شناخت خوبی از هم داریم، گفت: انتظار می رود آقای قناعت در زمینه واگذاری این اراضی به مردم انقلابی عمل کند تا بتوانیم طی دو سال آینده همه مسئله را به نفع مردم تمام کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1146599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha