وظیفه اصلی مجمع عالی بسیج رصد مشکلات و شناسایی راه برون رفت

حجت الاسلام محمدی گفت: وظیفه اصلی مجمع عالی بسیج این است که مشکلات را رصد و راهکار برون رفت از مشکلات را شناسایی کنند و بدانید که پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از شرایط موجود در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مجمع عالی بسیج امروز(۲۰ بهمن) با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه طبس در این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» امام جمعه شهرستان طبس در این جلسه اظهار داشت: مجمع عالی بسیج شهرستان طبس یکی از فعالترین مجامع عالی بسیج در استان خراسان جنوبی است.

 

وی در ادامه بیان کرد: مجمع عالی بسیج یکی از ابتکارات مقام معظم رهبری بعد از انقلاب اسلامی بوده است و در زمان انقلاب نیز امام خمینی (ره) به حضور مردمی و بسیج مردمی توجه داشتند.

 

امام‌جمعه طبس ادامه داد: یکی از رهنمود هایی که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به آن اشاره کردند این است که بسیج باید یک سازمان و تشکلی پیدا کند که مشکلات مردم را احساس و برای آن راهکار مناسب پیدا کنند.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج در شهرستان طبس ۱۷ کارگروه تخصصی دارد، افزود: در این مجمع به مسائل فرهنگی، اقتصادی، تربیتی و بهداشت و درمان هر منطقه به صورت تخصصی پرداخته می شود.

 

وی در ادامه گفت: وظیفه اصلی این کارگروه ها این است که مشکلات را رصد و راهکار برون رفت از مشکلات را به ادارات مربوطه ارسال کنند و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از شرایط موجود در کشور است.

 

گفتنی است؛ در پایان این جلسه بحث رای گیری مجمع عالی بسیج طبس برگزار شد و حجت الاسلام محمدی به عنوان ریاست مجمع و «مصطفی حیدری» به عنوان نائب رئیس مجمع و «حقانی» به عنوان ناظر مجمع به مدت دوسال فعالیت خواهند کرد.

 

 

کد خبر 1146625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha